söndag 17 januari 2010

Nu får det vara nog...

...vill inte ha mer vinter nu, jag vill ha vår med sol och Krokusar. Lite fika mot husväggen och härliga ljusa dagar. Ge mig det nuuuuu...
Har bestämt mig för att sätta upp små delmål på vägen mot ljusare tider, små saker som får mig lycklig. Just nu ser jag fram mot den 30:e då jag ska hänga på några tjejer ut. Skvaller och drinkar kan ju inte slå fel :)

Hade en gårdagskväll som var super trevlig tillsammans med Mia och Rickard, åt och drack gott. Mycket snack och lite planering för att gå ut och käka ihop. De åker till Thailand på söndag och jag är inte alls avis...

Idag kom världens bästa Anna hit ♥. Snick snack och lek med barnen. Mysigt som alltid. Är ju inte avis på hennen heller som åker till Karibien....
Jag får nöja mig med mina små mål :)

Älskar er mina fina vänner ♥, vad skulle jag göra utan er?!

Nu blir det soffan.
Natti natti/M

Inga kommentarer: