fredag 11 juni 2010

Äntligen!




Som jag har letat och letat efter examenskläder till min lilla prins, en kille med väldigt kräsen smak, allt ska vara på ett visst vis. Ingen skjorta, inga finbyxor inte si och inte så. Hur som helst tog vi oss in till stora staden direkt efter skolan idag. Vi hade en del ärenden som skulle fixas. Jag hade bra tålamod och visade vääääldigt många plagg som jag tyckte såg schysta ut men näää. I sista affären hittade det han ville ha, cool tischa (kallas tydligen för det själv så säger jag säger t- tröja men jag är ju jävligt gammal) och ett par häftiga shorts. Phuuu, i det läget kollade jag inte ens på prislappen för jag höll på att ge upp men ja det blev ingen billig historia...Peak Performance. Jaja, han är nöjd och då är jag oxå nöjd!
Sessan gjorde inga stora protester över det som inhandlades till henne vilket är skööönt! Polarn och Pyret fick sig ett besök.
Prinsen besökte även världens bästa frisörer på Cam&com, det är verkligen underbara tjejer som jobbar där, nästa fredag är det min tur!
Träffade fin fina Sarah där och gumman du ser alltid lika fräsch ut! Hoppas att du får en kanon helg på spa!

Nu har vi landat i tv soffan mätta och belåtna efter en sväng på stadens Thai ställe!
Jag har världens bästa barn bara så att ni vet!

Puss på er! ♥

2 kommentarer:

Sarah sa...

Tack gumman, hoppas att ni också får en go helg, det är välförtjänt!

Så fin bloggen har blivit förresten!!

Kram

mimmi sa...

Tack tack!