tisdag 8 juni 2010

Perverst

Hmm var ett par dagar sen igen...kanske borde lägga ner det här med bloggandet..

Helgen har märkligt nog bara sprungit förbi, det började hemskt bra med en massa sol och grill med Mia och Rickard sen blev det akuten med Sessan för att alla jävla tallar blommar så förbannat! Lite mediciner och sen på benen högre än ett höghus och med en mamma som var trött som satan.

Idag har jag bevittnat en väldigt märklig händelse, gick förbi en bil som stod parkerad vid kiosken och i den sitter en konstig kille och...ja ni vet tar på sig själv. Sååå jävla äckligt. Förmodligen spanade han in alla tjejer som gick upp till stan och blev helt till sig av detta. Bråttom som jag hade eftersom jag jobbade så kom jag inte att tänka på detta förrän senare och då tre timmar senare ser jag att han fortfarande sitter kvar. Körde förbi och tutade två gånger och då gav han sig iväg den lilla snuskhummern. Tre timmar, hallå liksom tror ni inte att han får ont...???!! Ser jag honom igen kommer jag polisanmäla...japp jag har reg nummret! Klart att man får ta på sig själv men för fan gör det hemma!!!

Jaha det var ännu en dag i mitt lilla liv! /M

Inga kommentarer: