torsdag 10 juni 2010

Räv



Igår kidnappade vi Anette på jobbet, hon fyllde 40 år i maj och nu var det äntligen dax för överraskningsfest för henne! Härlig mat och gott vin ute i det fria och sedan cykling hem till Helena. Det första jag gör är att luta mig mot räcket på verandan...det skulle jag inte gjort för först flög räcket sen flög jag rakt ner i rabatten...upp fort som fan och hoppas att inte så många sett. Gud så pinsamt jag såg framför mig hur T hade fått komma dit med verktygslådan och fixa till det...men Helena tröstade mig med att hennes man bara satt dit det provisoriskt...haha.

En härlig kväll med lite för mycket vin...känns rätt tungt idag faktiskt. Jag drog mig tillbaka vid 23 tiden och cyklade hem, när jag kommer till skogspartiet precis nedanför mitt så träffar jag en räv. Dahhh, han var två meter ifrån mig och vi stod och kikade lite på varandra sen lommade han i väg förmodligen hem till sitt och jag fortsatte hem till mitt!

Ha en härlig dag! /M

Inga kommentarer: