onsdag 2 juni 2010

Inte alltid så lätt

Att leva och umgås med mig är inte alltid det lättaste, jag kan vara en riktig bitch. När det liksom inte passar mig har jag defenitivt inget pokerface, det syns på hela mig att jag misstycker och ärligt talat är det inget jag känner att jag behöver dölja. Men visst i vissa situationer kan jag väl hålla masken en stund kanske...
Igår skulle vi ha lönesamtal med vår chef, inte mycket pengar att hurra för men det löpte mellan två olika belopp och jag fick ett mellanting och jag blev piss förbannad. Hade defenitivt väntat mig en högre summa. tydligen låg min lön redan högt (haha kan den vara hög inom det kommunala???) så hon kunde inte sätta högre än ett mellan belopp...Jag hatar lika lön!!! Om det nu ska vara individuellalöner (vilket jag tycker är bra) så ska det fanimej vara det oxå!!! Jag finner mig inte i att alla ska ligga rellativt nära varandra i lönerna. Ett bra utfört jobb ska primeras så är det bara!

Svaret på frågan: JA, jag har PMS!!!

/M

1 kommentar:

Sarah sa...

BRA! Bit ifrån, varför ska du ha lika lön som någon som inte gör ett lika bra arbete, löjligt ju!

KRAMAR till världens bästa Mimmi!