tisdag 9 november 2010

Bryter ihop men biter ifrån

Vet inte vart jag ska börja skriver lite här för att få ur mig en massa. Sessan har under en längre tid haft problem med sin mage och det har gissats att det kan ha varit biverkningar av sin krampmedicin. Sen två måndader tillbaka har det varit extremt jobbigt och inga som helst mediciner har hjälpt henne. Jag har ringt och ringt till sjukhuset men inte fått tag i "vår läkare" utan pratat med en massa andra som inte alls känner min lilla sessa. Idag ringde de och bad oss komma in klockan 14.00 för tre dagars inläggning, något är fel och provsvaren var svajiga. Gaaaahhhh, jag blir tokig, de måste väl förstå att man känner sitt barn väldigt väl och inte ringer i onödan. "Vår läkare" ringde och ursäktade sina kollegor och undrade om vi ville anmäla....men näää, det ligger inte för mig jag vill bara ha ett svar på vad som är fel så att hon kan bli bra och vi kan gå vidare!

Må nu allt bli bra och att det blir en vändning!

Love you! ♥

2 kommentarer:

Sarah Andersson sa...

Åh vännen, vet inte ens vad jag ska säga. Tänker på er!! Massor!!

mimmi sa...

Vad söt du är!
Jag blir så glad att du tänker på oss, håll en tumme på att det blir bra nu!
Kramar på dig! ♥