måndag 1 november 2010

Om det bara fanns mer än 24 timmar..

...så skulle jag göra allt det jag inte hinner mitt i all vardagsstress. Just nu råder panik och hysteri, jag har jobbat vansinnigt mycket och blandat detta med utbildningar och så en tjejfest såklart! Jag skulle önska mer tid för mina älskade barn, familj och vänner , sen kan jag ju inte förneka att det vore rätt gött med lite tid för eftertanke och lite pyssel av sig själv. Jag är nog världens bästa på att säga hur andra ska leva och att de måste ta det lugnt för att orka med...men vaaa fan gör jag inte det själv för då?!!

Hur som helst imorgon är jag på utbildning på förmiddagen för att sen gå på 6 dagar ledighet! Mmmm, underbart! Barnen har ju höstlov så det känns ju helrätt att vi får lite tid ihop! Huu, jag fattar inte mammor som vill göra karriär och typ aldrig är hemma...okey vad är viktigast pengar eller barn??!!

Puss på näsan!

Inga kommentarer: