lördag 13 november 2010

På rätt väg!



Lördagkväll och i de flesta familjer sitter man som bäst och myser med sina nära och kära just nu vilket är det bästa! Vi kom nyss hem efter en vända till rum nr 13 och en full påse med medicin. Vill understryka att det inte alls är synd om mig eller T utan om lilla sessan som måste utstå en prosedur två gånger om dagen som inte alls är särskillt trevlig. Men bästaste sjuksköterskor och barnsköterskor ser till att vi har det så bra det någonsin kan vara.Tack snälla ni!
Sessans bästa ställe på sjukhuset är lekterapin där det finns massor av roliga saker och en massa skojigt att hitta på! Eva har tagit väl hand om oss!

Jag tycker enormt synd om dessa små sjuka barn som tvingas att tillbringa mycket av sin tid på sjukhus och deras föräldrar som ständigt är där med sin omtanke och oro.

Okey då ja ja jag tycker synd om mig oxå för snart är energin slut och jag vill lägga mig ner och gråta men inte än inte riktigt än, ett litet tag till ska jag hålla näsan ovanför vattenytan!
Sessan kommer förhoppningsvis bli utskriven imorgon om vi har tur och det måste vi väl ha efter allt det här?!

Må bäst och pussa på de ni tycker om!
♥♥♥

Inga kommentarer: