torsdag 25 november 2010

Oj oj

Det är snö ute om någon nu missat det?!
Jag har en låååång uppfart om nu någon missat det oxå?!
Fatta hur jobbigt det är att skotta. Hur som helst har jag fått dagens motion och svetten lackar runt rygg och bröst. Hårt arbete är vad som krävs för att kalla sig supermorsa. japp, jag är en supermorsa, inte en sån som super (hur skulle det se ut) utan en sån som fixar det mesta....ja ni fattar?!
Nu ska jag ta sats med min lilla bil och skjutsa barnen till skola och dagis sen ska jag ta och putsa utsidan av mina fönster. Kallt ja visst men det är vad en supermorsa gör.

Bye bye

2 kommentarer:

Sarah sa...

Du är den mesta supermorsa jag känner till! Skickar starka kramar till dig och hoppas att du inte tar i FÖR mycket.

KRAAAAAM!

mimmi sa...

Tack snälla rara du!
Kramiz