söndag 21 november 2010

Men va nu då....??

Man ska inte ropa hoj förrän man är över cykeln..Ett bakslag som heter duga är vad vi blev varse i fredagsnatt :( En orolig sessan som helt utan förvarning fick 40 graders feber och plötsliga kramper....Men hallå hon käkar ju medicin och då ska det ju inte hända?? Idag är hon bättre och på G igen, men varför grinar livet illa mot oss? Varför? Jag vill ha ett svar och lugn och ro.

Idag var det dax för lilla Maja´s dop något som sessan tyvärr inte fick vara med om eftersom febern inte hade gett sig ordentligt. Hur eller hur så var dopet underbart vackert med en alldeles bedårande lilla Maja, stolta föräldrar och faddrar!
Tack för att vi fick vara med på Maja´s dag! ♥

Bye bye lingonpaj

1 kommentar:

Mia sa...

Stackare inte sjuka nu igen. Så himla orättvist att ni ska drabbas hela tiden. Jag kan ta sessans feber ist så ni får va friska och vila upp er efter allt det andra. Nu får det vara nog nu måste det banne mig vända för er!! Jag ber till alla mina "gudar"!!!
styrkekraaaam