tisdag 3 april 2012

April

Idag är det SOOOL, visst blir man lycklig. Jag mår bättre mycket mycket bättre. Dessutom har jag minskat 10 kg!!! Träningen går fint men ojojoj vad jag har träningsvärk efter ett monsterpass igår. Eller vad säger du Marie Jonsson??!!

Vill bara säga TACK till alla som bryr sig, stöttar och tänker. Jag vet att vi kommer fixa detta även om det kommer ta tid för såren att läka. Någon sa att när man ställs inför prövningar så går man stärkt ur det hela. Jag kommer hålla huvudet högt och stå för mina handlingar.

Prinsessan Ester och jag har varit på sjukhuset idag, ren rutinkontroll och en massa provtagning. Hur bra mamma känner man sig när man mutar henne med glass och godis för att hon överhuvudtaget ska visa armen hon ska bli stucken i??? Jaja, sånt är livet. Proverna tagna och Ester har både glass och godis i sin lilla mage :)

Må bäst och kram på er ♥

Inga kommentarer: