onsdag 18 april 2012

Så det kan bli

Jag vet inte vad det beror på men kilorna bara rasar av mig och visst är det toppen.
- 12,6 kg idag på morgonen. MEN ska det gå så här bra? Är jag sjuk, är det oron och stressen? Eller kan det vara så fantastiskt att LCHF kosten funkar så bra för mig? Jag hoppas på det sistnämnda.

Det är mycket som händer nu och jag känner mig stissig och väldigt pressad. Det är så många som mår dåligt och för att komma på fötter så måste vi ventilera. Jag ska ringa hemskt jobbiga samtal idag men måste man så måste man.

Puss och kram varning på stan!

2 kommentarer:

Sarah Andersson sa...

Det här beror helt och hållet på att LCHF är din grej, det är jag övertygad om, din kropp trivs med den maten helt klart!

Duktiga, duktiga du!

mimmi sa...

Tack snälla du! Nu kör vi!
Kram kram