måndag 9 november 2009

091109

Så var det då måndag igen, imorgon tar min 7 dagars ledighet slut :( har varit vansinnigt skönt att bara få vara ledig och göra det man känner för. Men imorgon är det alltså dax igen, på gott och ont. Vet ni en sak, jag HATAR november finns det nån mer meningslös månad? Det är grått trist och bara skit, så fort vi kommer in i första advent lättar det ju faktiskt. Nu ser jag fram emot 27 november då det blir julbord med en massa goá vänner!

Känner mig uppriktigt lite låg just nu kan inte säga vad det är men något är det. Om man blundar hårt en stund tror ni allt ordnat sig då?! Att livet ska vara så krångligt ibland :(
Borde träna ikväll!!
PöSs

2 kommentarer:

Sarah sa...

Lilla du, jag skickar massor av varma och gosiga kramar och tänker på dig massor! Du ska se att det löser sig tillslut, vad det än är, vill du finns jag alltid här!!

mimmi sa...

Tack, söt!
Känns som om det är dax för en tjejkväll snart, eller vad säger du? Film, joggingbyxor och vin?!
Kram tebax!