fredag 20 november 2009

Vecka som gått...

...har varit en konstig känslomässig snurr. Vet inte varför men allt verkar ha ställts på kant. Men en sak är säker jag har tagit mig igenom veckan och nu kom all stress och press ikapp, har haft migrän och spytt som en gris heeela natten. Fredagsmys är i alla fall på G här hemma, det blir film som barnen valt popcornen är klara och godiset upphällt. Frågan är om jag eller barnen somnar först??;)

Träffade Mia i onsdags, det är skönt att prata av sig och få ett litet uppvaknande. Vi tog en härlig lunch efter jag var hos frissan. Tack Lisa för att du är den bästa frissan som finns och tack Mia för att du orkar lyssna!

Idag har jag shoppat åt T, man måste ju vara lite snäll nu när han kört järnet med ovanvåningen som nu är helt klar!
Han stod i provhytten och jag öste in kläder som provades. Fick honom till att träffa mig på lunchen, det ni ;)
Hur som helst blev det super tighta byxor, tight t-shirt och läcker cardigan. Lite skjortor och annat plock. Allt slimmat till 1000 såklart. Ska lägga upp bilder (om jag får).

nu ska jag ta mitt värkande huvud och sätta mig tillrätta i soffan trycka på play och låta den tecknade filmen börja.

Ha det så gött allihopa!
Tjing tjong och puss på er!

Inga kommentarer: