måndag 2 november 2009

Jävla kärring

Vissa människor har hamnat på helt fel jobb, idag har jag haft tät telefonkontakt med barnkliniken för det är ju dax för sprutan mot svininfluensan. Meningen var att barnen skulle vaccinera sig på sjukhuset, men de ville att skolhälsovården skulle göra det + att de skulle ha uppsikt över prinsen i en timma för att se hur han reagerar. Det var väl okey, så jag ringde skolsköterskan och förklarade mitt ärende fick ett svar som först gjorde mig helt paff och sen så jävla förbannad. Hon hade inte de resurserna att ta en enda spruta på min lille prins, det skulle "stjäla" för mycket av hennes tid. Phhaaa, jag blev helt ställd och ringde tillbaka till barnkliniken och de blev lika irriterade som jag. Det hela slutade med att skolsköterskan fick en uppsträckning av läkaren inne på barn och att jag får vaccinera mina barn hos en läkare som själv ska kolla prinsen i fall problem uppstår. Skolhälsåvården VA FAN ÄR PROBLEMET?!!!

Från en sak till en annan, känner ni nån som är 7 dagars ledig från och med idag???
-JO JAG, JAG, JAG!!!!
Det ska bli underbart!
Pöss M

Inga kommentarer: