söndag 1 november 2009

Öööööhhh

Jag tror att jag smäller av, är helt slut efter partyt igår. Vaknade pigg som vanligt men ju längre dagen går ju mer bakis blir jag :(
Sitter på jobbet och önskar att klockan vore tio så jag får sova. Måste SOVA!!!!
Kvällen hemma hos mig var toppen det är sen när man kommer ut på krogen man ofta får trist, sjukt mycket folk och kö överallt, det blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Tack Anna, Jens och Fredrik för en trevlig kväll, snart kör vi igen?!!

Måtte natten bli lugn!
Pöss M

2 kommentarer:

Sarah sa...

Jodå, det där är ju tyvärr ganska vanligt... Vart gick ni? (Läs, vad ska jag undvika?)
Pöss och kram, ha det bäst på din lediga vecka!

mimmi sa...

Vi var på Harry´s haha gå inte dit, jag kommer dra mig för att gå dit i fortsättningen ;)
Ärligt talat ska vi ta en liten tjej kväll snart?
Du fick messet om julbordet va?
Pöss själv!