lördag 21 november 2009

GoDmOrGoN!!!!

Har sovit som en stock i natt, så himla underbart. Känner mig utvilad och huvudvärken är borta, tänk vad bra det känns. Just nu sover barnen som små grisar och det är alldeles lugnt och skönt bara ljudet av små snarkningar hörs. Jag har det väldigt bra!
Idag ska här putsas fönster och tvättas gardiner inte min favorit syssla men det är liksom dax nu. I eftermiddag åker vi till mamma och pappa där vi ska göra ostkakor och ost, väldigt mysigt att få börja förbereda inför jul. Visst är jag huslig?! ;) Grejen är att jag inte äter osten som vi gör, får väl ge bort den till någon... Men jag kan lova er att ostkakorna smakar himmelskt inte alls så konstgjord smak som dem man köper.

Nu blir det snart långfrukost, med ägg och nybakade frallor.
Idag är det världscup premiär men är lite orolig för Anders som har störts av magsjuka, bland de 10 bästa blir han i alla fall och Hellner kommer imponera.
Ha nu en riktigt trevlig lördag för det ska jag ha!
Tjing tjong

2 kommentarer:

Sarah sa...

Du är väldigt huslig, men det låter riktigt mysigt!! Massor av lördagskramar :)

mimmi sa...

Lovar att du ska få smaka!
Kramar tebax