lördag 13 februari 2010

HoPpSaN

Kalmar för provtagning igår, gick kanon bra. Sessan skrek när hon såg sitt blod men med Nicke Nyfiken på tv´n slappnade hon av och alla rör som skulle bli fulla blev fulla utan mer gråt. De skulle ringa i början av nästa vecka. Men redan igår eftermiddag ringde dr Pelle och sa att lever värdena var mycket bättre än vad de visat för en vecka sedan! Underbart, ett steg i rätt riktning!
Sessan och jag träffade finaste Mia för lunch igår, sååå mysigt. Hon och Rickard har nyss kommit hem från en semester i Thailand. Brunbränd och som alltid lika fräsch, babblade och svallrade vi över en härlig lunch! Tack fina fina du♥

Igår gjorde T ett misstag som jag dööör av skam över. Han skötte fotbollsträningen med prinsen och hade i ett svagt ögonblick lovat att skjutsa hem prinsens kompis. So far so good. När han lämnat prinsen här så kom han på att fan han hade ju glömt kompisen....Herregud så pinsamt, det blev en massa samtal men det visade sig att kompisen kommit hem med hjälp av en annan förälder.... Det finns verkligen inget försvar för detta mer än att T hjärna slirat ordentligt. Jaja jag har ringt och styrt upp det hela och nu håller jag alla tummar för att föräldrarna inte är jääääättte arga...

Har hört att många är oroliga för min hälsa, men ni kan vara fullständigt lugna. Jag mår toppen och har inte börjat se saker jag inte borde ;)
Livet är ganska skönt i alla fall trots lite motgångar och problem, men problem är till för att lösas och visste ni att just problemlösning är jag expert på!

Har nu äntligen bokat in mig på Stufvenäs spa, jag fick presentkort på det när jag fyllde 30 och nu känns det helt rätt att åka dit och vila upp sig. Bli lite ompysslad. Ja, ni hörde rätt jag ska åka ensam, hur ska det gå att inte ha någon att snattra med på hela dagen undrar ni säkert..?? Jodå jag längtar efter lite tysthet..vem kunde tro det om mig? Förmodligen blir det även en övernattning för mig. Lyxigt javisst, men det är jag värd!

OS OS OS OS visst är det underbart?! Nu jäklar ska här tittas så ögonen blöder.

Ha en underbar dag i snön♥. Jag ska skjutsa mina grannar till fest här går ju knappt att ta sig fram för all snö.

2 kommentarer:

Mia sa...

Hej snygging!
Skönt att höra att proverna var bättre nu.
Tack själv söta du för en mysig stund och trevligt sällskap. Får vi snart göra om igen.
Helrätt att du lyxar till det och åker ensam på spa, relaxa, njut och framförallt tänk bara på dig själv-det behöver du!
Förlåt men kunde inte låta bli att skratta....när jag läste att T. glömde kompisen efter träningen.
björn kram och puss från mia

mimmi sa...

Jag var urförbannad att han missade kompisen....han hade det inte lätt den fredagkvällen ;)
Måste ses snart igen. Längtar efter er!
Gå ut och käka dricka lite gott kanske?

Pussar i massor du fina vän ♥