måndag 15 februari 2010

Nu börjar det!



Ikväll börjar det på reeedigt som vi säger här i byn... Ikväll står Anders på startlinjen. Det sägs att formen är på väg, men vi behöver väl inte hoppas allt för mycket på kvällens lopp men vänta till stafetten och femmilen då jäklar!
Hörde ni intervjun av Ferry igår? Finns det någon coolare? Haha det dumma spånet Yvette frågade varför det gick så långsamt och att han tappade så mycket på slutet. Haha karln säger bara
-Det snöade, punkt.
Haha underbart. Jag tycker att han ska skriva alla sina härliga uttalande i en samling och ge ut den i bok form. Han har nog förbud med att tala med pressen nu efter utspelet om att det borde vara dödsstraff på doping. Men killen säger ju bara det alla andra tycker, punkt.

Ha en härlig dag och glöm inte bort att heja på Anders ikväll. Jag tror att Hellner kommer knipa en tredjeplats.
Tjing tjong/M

2 kommentarer:

Sarah sa...

Jag lovar att hålla mina båda tummar för din Anders gumman!!
Massor av kramar!

mimmi sa...

Åh, vad snäll du är!
Är du piggare nu?
Jag tycker vi ses snart igen, lite vin och tjej snack men utan Harry...
Puss på dig ♥