måndag 8 februari 2010

När tar skiten slut??



Jag kan knappt beskriva hur jäkla trött jag är på all jävla snö...förlåt jag vet att många som läser det här är vintermänniskor, men IcKe jag! Det är så jävla kallt så snart smyger det väl isbjörnar runt huset.
Jag vill ha vårsol i ögonen, krokusar i massor, en gräsmatta som inte är täckt av snö och små rosiga barn i stickade tröjor och leriga skor. Hatar hatar hatar alla jävla vinterkläder som ska på och av.
Gud vad jag låter bitter och faktum är jag bitter jag är så in i helvetes bitter och tänker vara det en stund framöver..nä jag vill inte att ni ska tycka synd om mig jag vill ha min bitterhet för mig själv. Men ni kommer märka väldigt väl när jag är glad igen och det hoppas jag blir snart snart snart mycket snart!

Imorgon blir det lunch med syster yster lilla H och pappa det kommer garanterat att pigga upp.

Hoppas inte min dåliga inställning smittar av sig för i så fall ber jag om ursäkt.

Puss på er mina små troll ♥

Inga kommentarer: