måndag 1 februari 2010

Koppla av...

...är vad jag gjort i helgen. I fredags var vi hos familjen Wiberg/Karlsson, jätte mysigt med god mat och en massa snack. Tusen tack snälla ni!

I lördags var vi på Revsudden, åt mammas fantastiska mat och blev ompysslade. På kvällen blev det tjej fest. Till en början blev allt kaos mitt tåg blev inställt och vi var många resenärer som fick beskedet att ersättnings buss skulle sättas in BETYDLIGT senare...över en timma försenad var jag då äntligen på plats. Fast då kom nästa problem hon som vi skulle gå på festen med var sjuk så vi fick snällt åka iväg till hennes tjejkompis själva. Kan inte säga att jag känner henne har bara träffat henne en gång innan men attans så trevligt vi hade. Sarah, Anna och jag höll låda. Det var toppen tjejer! Ute var det ingen höjdare men eftersom min buss inte gick fören efter två var det bara att hänga i...
Så underbart att få prata och skratta med sina väninnor, mycket av mina funderingar och ångest lättade. Ni är fantastiska!

Söndags morgonen var inte jätte kul....men det gick fint och jag var rätt pigg när vi gick på det trevliga ett års kalaset.

Ha en trevlig afton ♥

Inga kommentarer: