söndag 21 februari 2010

Snyggt gjort!



Så snyggt, klokt, smart, härligt och alldeles underbart kört av våra härliga skid killar i går kväll! Är grymt imponerad av deras lagarbete. Jaja ni tror att jag är bitter för att Södergren inte tog en medalj? Näää, han visar att formen är på väg och jag kommer lova er en fantastisk staffet och en härlig fem mil.
Måste bara vädja till SVT om jag ska fortsätta betala tv licens så snälla ta bort spånet Yvette från tv sporten. Hon är kass och ställer de mest meningslösa frågorna som finns. Hmm SVT jag söker jobb. Intresserade av en fanatiskt sporttok? Intevjuar gärna Anders.

Ha en härlig dag i snön. ♥

1 kommentar:

Mia sa...

Skulle ge dig jobbet direkt om jag var chef på SVT. Inte bara Yvette som är kass, skulle nog säga att hela SVTs expertkommentatorer inte har mkt till kommentarer att komma med. Den bästa kommentaren jag hörde var nog till ngn av de svenska skidåkarna under 5milen "...han håller sig mitt på skidorna". Hur skulle en skidåkare kunna som är fastspänd mitt på skidorna kunna hålla sig ngn annanstans!?
Jag vill ha Södergrens största fans som SVTs expertkommentator OS 2014. Du skulle göra succé ;)
puss

//M