måndag 21 januari 2013

Blandade känslor

Haft ett samtal med läkaren idag. Både positivt och negativt. Vi kommer att skickas till Linköping för expertutlåtande och det är ju bra samtidigt som det känns skitjobbigt. De kan inte fånga upp hennes "sprakande" på ett bra vis därför krävs det expertis. Nu tror de även att hennes lilla hjärtat kan vara inblandat och ställa till det i hennes lilla kropp. Daaahh det räcker nu. Det blir nog bra, det blir det alltid förr eller senare. Nu ligger hon här på golvet framför tv´n och över sig på att skriva sin autograf :)

Idag har jag skickat in två ansökningar till nya jobb. Jag har varit feg länge nog och just nu känner jag mig rätt färdig med det jag har. Ibland behövs det nya utmaningar och jag tror faktiskt det är dax. Håll en tumme är ni snälla :)

Nu lite kvällsfika innan det är dax att åka och jobba lite extra i poolens tjänst.

Sov gott ♥

Inga kommentarer: