onsdag 16 januari 2013

Så det kan vara

Tjolahopp vad kallt det är. Barnen har varsinn "rånarluva" på sig i dag för att undkomma att få ner allt för mycket kall luft i sina små luftvägar. Hoppas inte på någon astmaattack.
Nä i eftermiddag blir det att tända brasa och gosa med finaste kidsen i världen :) Kanske ska vi slå till på varsinn hallonsemla oxå..men bara kanske :)

Snart hemdax från jobbet och därefter ett pass på gymmet. Jag träffade Inga-Lill på gymmet. Vi jobbade ihop för typ 14 år sen. Hon var gammal redan då, nu var hon ännu äldre men ack så stark :) Hon nöp mig i kinden och sa att jag var den bästa man kunde jobba med :) Haha tur att nån tycker det. Tack Inga-Lill du lär få en stjärna i himlen.

Såg ni DOX dokumentären i går? (Jag älskar Dox det är något som SVT gjort riktigt bra!Hurra för er!) Den där som handlade om typ en av USA´s rikaste familjer som nu blivit varse de dåliga tiderna. OMG säger jag bara. Tänk vad jobbigt att byta liv bara så där. Att inte ha 47 badrum utan behöva lära sig att bara ha 35...Haha det finns folk och det finns folk :)


Inga kommentarer: