måndag 14 januari 2013

Vilken helg!

OMG kan man säga att äntligen är helgen över...? ;) I fredags var det LC/RT fest till långt in på småtimmarna. Tog det lugnt men ändå så låg jag nästan hela lördagen. Orättvist tycker jag!
På söndagen avslutade jag mitt MI arbete. Nu är "examens provet" inskickat och faktum är att jag känner mig riktigt nöjd! Goood!
Lite senare på dagen blev jag "inslängd" på jobbet. Inte precis som jag hade planerat men man ställer ju upp. Det blir ju lite extra slantar i alla fall. Välbehövligt då både ny säng och ny bil står på önskelistan. Fast helst av allt drömmer jag om lugn och ro friska barn och en semester tillsammans med min familj på en varm plats. Tycker vi är värda det!

Igår var jag på ICA och plötsligt dyker det upp ett par "Revsudden bor" som jag inte alls hade trott att jag skulle stöta på i lilla nybban. Hur eller hur blev det ett kram kalas och ett -"Åh vad vi saknar er! Men mest av allt saknar vi den lille golfspelaren"
Kul att höra att det finns folk som saknar oss!

Tog i på gymmet så att jag kräktes i papperskorgen, det ni!
Nu hämta prins på träning sen biff med lök, potatis och vitlöksmorötter!

Tjing tjong vattenballong :)

Inga kommentarer: