torsdag 10 januari 2013

Nähää du!

Jag tänker inte sluta skriva, rätten är min och ordet är fritt. Frågan är varför man ens sitter och googlar mitt namn? Eller var det de små bokmärken som MIN mamma sparat ner på datorn? Läskigt i så fall :)  Hur eller hur. Detta är jag så är det bara! Tack till alla ni som vill att jag ska fortsätta vara jag!

Lite omtumlande dag i tisdags minst sagt. Efter ett krismöte på vårdcentralen skickades vi in till akuten där sessan än en gång fick penicilin. Tyvärr tror de att det  nu gått upp i övriga organ. Vänta tills kuren är slut sen får vi se. Från akuten direkt upp på EEG. Tjolahoopp livet är inte lätt. Svar om tre veckor efter det att både Lund och Lindköping sagt sitt!

Hämtningen på dagis blev en snyftande historia idag. Sessan hade varit på Jutegården (mormors arbetsplats) för julgransraskning. Allt hade gått bra ända tills slutet då hon hittade en teckning som hon själv hade gjort och en bild på mormor.  1 ½ timmars tårar har nu resulterat i en sovande sessa framför en sprakande brasa. Ja det är inte lätt det här med döden.

Nu ska prinsen på bandy. Jävlar vad det snöar.

2 kommentarer:

Jeanna sa...

Gött mos att du e tillbaka i skrivartagen! Pöss

mimmi sa...

Ja mig blir det inte tyst på ;) Puss puss