söndag 16 augusti 2009

Hemma!

Nu är vi hemma i stan igen med blandade känslor. Sommaren har varit fantastisk och jag har inte mycket att klaga på men visst är det trist när det lider mot sitt slut :-(
Jag har inte kunnat blogga på ett tag då pappas bredband havererade och min mobil är knäpp men nu nu nu nu så!
Att två månader på landet kan göra en hel bil full med packning fattar jag inte phuu, fick skicka med ett par kassar med mamma och pappa oxå.
Fy fan vad tråkigt det är att packa upp, det positiva är att att man får lite utrensat och städat.
Kidsen är jätte gulliga som hjälper till och fixar på sina rum så gott det går!

På tisdag börjar jobbet på allvar hmm det är ju fan ett helt år till nästa semester.

nu ska jag ta tag i mitt liv, lägger ut lite bilder ikväll.

Pöss/M

2 kommentarer:

Sarah sa...

Välkommen tillbaka gumman! Jag hade mitt "helvete" förra söndagen men nu sitter jag här och längtar lite efter hösten, tekoppar, tända värmeljus och koftor.
Kan väl inte precis påstå att jag uppskattade att gå tillbaka till jobbet men man vänjer sig ju...
Ser fram emot bilder ikväll om du hinner och orkar, massor av pussar och kramar!
PS. Vi bokar in något kul i höst så att vi har något att se fram emot!

mimmi sa...

Ja nu ska det faktiskt bli lite mysigt att kura in sig med filt och go bok! En massa vin oxå såklart!
Ja vi måste boka in något riktigt SnArT har massor av skvaller ;-)
Vill veta hur allt har blivit och så ju.
Pussar i massor.