söndag 16 augusti 2009

Lite mera

Precis innan vi ska vandra hemåt haha jag har inte sett ut så här hela kvällen, min snälla bror fick komma med ombyte till mig. Jag hade bland annat dansat sönder mina skor så jag fick ta ett par som jag inte var helt nöjd med men mina fötter blev mycket glada.
Kolla in Mia hur härlig som helst.

Mia med rosé vad annars?! Snygg du var i håret pinglan!

Emelie´s fina mamma hade ordnat med ett "make up rum" mitt i skogen hur fint och mysigt som helst!

Skratt och gråt blev det mycket under kvällen.



Bruden glömde sin brudbukett och vigdes utan haha så det kan gå. Hennes bror kom på det och sprang efter buketten inför plåtningen.

2 kommentarer:

Mia sa...

vadå rose, jag drack ju bara kryddat vatten;) Hahaha köra till Göteborg jaaa, det blev inget med det.. Är glad att jag kunde åka i bilen;) En himla skoj kväll med helmåne å allt;)

pusspuss
/mia

mimmi sa...

Ja vilken fantastisk eftermiddag och afton det blev!
Ha ha du skulle aldrig druckit vattnet från dunken ;) Herregud jag har känt dig länge med så bladig har jag aldrig sett dig! Haha det måste vi göra om. Pussar