torsdag 20 augusti 2009

Rätt nöjd faktiskt!

Lunch med Tina efter jobbet, alltid lika trevligt det är konstigt men med vissa människor så är det inte tyst i en sekund man har liksom alltid nått att prata om. Härligt säger jag.
Efter lunch och hämtning av barnen kastade jag mig på dammsugaren och ett tu tre så var städningen färdig. Jag hade dock otroliga problem med att välja Ajax eller Grönsåpa till skurningen av golven...hm vilket doftar egentligen fräschast? Det fick bli en Grönsåpa idag, ja ni tror väl inte att jag glömde klorinet? inte en chans, det blev ett par droppar för renlighetens skull :) Ha ha ni måste tro att vi är väldigt smutsiga och det är därför jag använder klorin men icke sa nicke, jag vill bara ha det liiiiite mer kliniskt.

Sitter nu framför friidrotten och hejar på Nicklas och Emma! Heja heja!
Jag är så jävla nöjd, nystädat, sovande barn, en 7 kilometers power walk i benen och ett glas iskallt vatten framför mig. Yeeeaa!
Kram och godnatt!/M

Inga kommentarer: