onsdag 19 augusti 2009

SoLeN äR tOpPeN

Vilken underbar dag det har varit med en massa sol, jag har varit ledig men ändå är jag på små tjurigt humör...haha när är jag inte det? Jaja nu är humöret i alla fall på uppåtgående.
Barnen och jag har åkt tuff tuff tåget idag en tur på nästan 40 minuter mina barn jublade och jag hade det rätt gött i solen. Det skakar och vibrerar rätt bra det där tåget haha ha...

Ikväll blir det bebis gos. Våra fina vänner Lina och Johan har fått en liten tjej som vi köpt en liten paket till. Japp jag hoppas ju såklart på en massa bebis gos oxå, mmm de luktar så underbart gott de där små. Haha man kanske blir sugen på en bebis nummer tre...vem vet. , nu säljer ju jag av barnens bebis grejer så det blir inget tal om det ;-)

Nu ska en stolt mamma berätta att hennes lilla tjej använde sig av pottan hela dagen igår, nu jäklar blir det hårdträning för en blöjfri vardag! Hon är minsann i kiss och bajs åldern hoppas att det går över snart för det är inte kul när hon informerar alla att allt är bajs.

Ha en mysig kväll PuSs M

Inga kommentarer: