lördag 22 augusti 2009

Pinsamt klick

Kom hem från jobbet pussade på mina älsklingar och stack sedan ut på walk denna gång med barnvagn. Efter 5 svettiga kilometer så är det en man som hojtar viftar och vinkar in mig till hembyggdsgården, shit tänkte jag har det hänt nått?? då, där inne står 75 pers uppklädda till tänderna och lite glada i hatten. De undrade om jag kunde aggera fotograf och ta några bilder på hela skaran.... Äähhh jag kunde ju inte gärna neka så jag blundade och hoppades på att ingen kände igen mig. I träningskläder svetten rinnande och en liten prinsessa i vagnen fick jag dra några roliga skämt och knäppa typ 40 bilder! Haaahaa det sjukaste på mycket länge. När jag var färdig fick jag massor av applåder och typ hälften ville hälsa i hand. Daaahhh. Jag var jäääävligt osminkad så jag hoppas att inte den häftiga killen som gick i klassen över mig på gymnasiet kände igen mig.
Prinsessan fick en ballong som hon så malligt visade för prinsen som blev avis så klart.

nu ska jag duscha och göra mig fräsch grilla lax och dricka rosé!
Hoppas att ni får en underbar lördags!
KrAm På Er AlLa.

1 kommentar:

Sarah sa...

Vad duktig du är! Både med allt powerwalkande och som presssfotograf :)!!