måndag 17 augusti 2009

Tjohooo

Vilken slappar dag det har varit för oss, vi har varit hos frisören, köpt nya fotbollsdojjor och fyllt upp vår tomma kyl och frys med färska varor. ICA har alltså fått sig ett besök idag ;-)

Nu måste jag berätta nått tragiskt....
min dammsugare är död. Japp min ständiga kamrat har gett upp, jävla skit alltså. Vart är alla män när man behöver dem. T hade minsann inte tid att laga den för golfen går tydligen före. Nu vädjar jag till alla elektriskt kunniga finns det någon som kan ta sig en titt? Jag vill ju liksom inte bara ge upp honom vi har ju trots allt levt ihop i 5 år. Tror ni det kan ha kommit in klorin i den? Usch hemska tanke om jag förgiftat den stackaren.

Nu ska jag laga korv och mos, glammigt värre va? välkommen till småbarns familjens liv.
Pöss M

Inga kommentarer: