onsdag 5 augusti 2009

Uppdatering delux

Herregud, jag lider så fruktansvärt...har varit utan Internet i mer än en vecka. Men är hemma en snabbis för att städa, putsa och gno innan det är dax att flytta hem igen.
Semestern har varit bra och det är bara ett par ynka dagar kvar :-(

Det har varit födelsedags kalas hos morbror Lulle, ingen kan göra smörgåstårtor som han! Tack för senast!
I torsdags var T och jag på High Chaparall med kidsen, det var en riktig höjdare för både liten och stor. Lovar att uppdatera med bilder så snabbt jag kan.
I fredags var vi hemma hos Mia och Rickard, vi hade lite kalas för det blivande paret Hasslerud. Mycket trevlig tillställning som avrundades med rosé på Byttan. Tack snälla vänner för en jätte trevlig kväll, det måste vi göra om!
I lördags fyllde fina Jeanna 30, en underbar tjej som har en liten bebis i magen. Åh längtar att få träffa dig snart min vän, det borde inte vara så långt mellan gångerna. Lovar att ringa lite oftare.

Veckan har flutit på med diverse tråkiga och roliga saker, just nu är det mycket att tänka på och jag hoppas att allt går vägen och att alla håller en liten tumme för oss, jag kommer att berätta senare.

Nu väntas tredagars bröllop till helgen. Fredagen startar med golf tävling och avslutas på Byttan för mingel! På lördag blir fina Emelié fru Hasslerud och på söndag är det gemensam lunch. Ska bli underbart. Det jobbiga är att man måste ha tre olika ombyten med olika skor och smycken...haha man vill ju vara snygg ju. Bilder från detta kommer oxå att läggas upp så fort helgen är slut.

Nu har jag snart städat färdigt och ska snart sticka, mamma lovade ha maten färdig vid sju.

Puss på er!

2 kommentarer:

Per sa...

Hejsan! Hoppas att allt är väl och allt gick bra under bröllopshelgen. Tack än en gång för en trevlig grillafton. Vi får träffas snart igen. Kram Per och Maria

mimmi sa...

Tack själva snälla ni. Jo då det gick bra på bröllopet trots min sura fredag jag ber om ursäkt att jag inte var ett trevligt sällskap.
klart vi ska träffas snart igen. Hälsa Maria.
Kram kram